Prigovori kupca

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute putem pošte na adresu Prodavatelja NajTrade s.r.o., odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja NajTrade s.r.o. (info@kavashop.hr), te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru.

Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Recenzije naših kupaca
Darko :Precizno zapakirana roba u ekološkim materijalima. Zadovoljan sam tijekom narudžbe i brzinom isporuke.
5
Tomi J.:Izvrsna kapsula, ekološki, jednostavno za održavanje i s vremenom ću sigurno osjetiti i kompenzaciju u novčaniku, jer je cijena viša, a ...
5
Darko L.:kupnja bez problema
5
Martina K.:Zadovoljstvo robom i kupnjom
5
Antonela F.:Sigurno preporučujem, ja sam naručila mlinac za kavu Mlynko i jako sam zadovoljna, prošao je i kod iskusnih kavoljubaca. :)
5

Pošalji recenziju