Prigovori kupca

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute putem pošte na adresu Prodavatelja NajTrade s.r.o., odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja NajTrade s.r.o. (info@kavashop.hr), te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru.

Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Recenzije naših kupaca
Nikola:Vrlo sam zadovoljna.
5
Marko:Kvalitetni proizvodi koje nisam pronašao nigdje drugdje. Preporučujem.
5
Dragica:Narudžba je brzo stigla, lijepo zapakirana. Proizvod je kvalitetan i lijepo dizajniran.
5
Ana :Brzina isporuke, kvaliteta proizvoda, super omjer cijena-kvaliteta.
5
Ivan:Zadovoljstvo robom i kupnjom.
5

Pošalji recenziju