Reklamacija proizvoda

Kako reklamirati proizvod?

Proizvod zapakirajte tako da se ne može oštetiti tijekom transporta (možete koristiti i originalnu ambalažu, što je ekološki osvještenije). Uz proizvod priložite i ovaj ispunjeni obrazac.

Ako nemate printer, obrazac nam možete poslati i e-poštom ili priložiti rukom napisani opis kvara. Ne zaboravite navesti broj narudžbe.

Cjeloviti tekst postupka reklamacije možete pronaći ovdje.

 

Gdje trebam poslati robu?

Robu nam pošaljite na našu adresu za povrat:

Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
90585499 - kavashop.hr
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

Na ovu povratnu adresu moguće je poslati povrat samo putem Hrvatske pošte.

Adresu za povrat daje nam tvrtka Packeta.

Robu koju nam pošaljete na adresu za povrat tvrtka Packeta proslijedit će u naše središnje skladište u Slovačkoj.

 

Tražite li nešto drugo?

Kompletne uvjete raskida ugovora pronaći ćete ovdje.

Naše kontaktne podatke i podatke za fakturu pronaći ćete ovdje.

Recenzije naših kupaca
Ovlašteni trgovac
Wacaco, Flair espresso, Cafelat i drugi
Specijalizirani trgovac
podrška prije i nakon kupnje
Povrat robe
do 14 dana
Roba na zalihi
šaljemo iz vlastitih skladišta
Besplatna dostava
za narudžbe u vrijednosti iznad 80€